-

1,500.00zł
Masz już 40lat+, ale nadal czujesz się młodo. Już prawie uzmysłowiłaś sobie, że wszystkie oczekiwania innych względem Twojej osoby zostały spełnione lub już nie ma na to miejsca (dom, rodzina, praca, własne M na kredyt, rodzinne auto). Masz wrażenie , że jeszcze nie zdążyłaś pożyć, a świat dookoła mówi, że już nie wypada. Czujesz wewnętrzny bunt i chcesz inaczej, lepiej. Nie do końca wiesz, czego chcesz, kim jesteś, co tak naprawdę lubisz w życiu robić, ale masz to poczucie, że to jeszcze nie koniec. Odkryj na nowo całą SIEBIE i przeżyj drugą połowę życia w totalnej zgodzie ze sobą! Niczego już nie musisz!
-

1,500.00zł
Masz już 40+lat lub jesteś w okolicach, ale w pracy nadal pędzisz. Pogubiłaś w tym pędzie priorytety, wszyscy wchodzą na głowę a o efektywnym odpoczynku możesz tylko pomarzyć. Ciągłe maile, telefony, raporty, deadlajny… Czujesz się trochę jak na rozpędzonej karuzeli, która nie może się zatrzymać. Zmiany, zmiany i … stres. Poczucie , że może to nie do końca Twoje, i że nie daje Ci zadowolenia, że się wypaliłaś. Ale wiesz, że z odrobiną wsparcia jesteś w stanie to poukładać. Pomyśl -co czujesz kiedy w niedzielę myślisz o poniedziałku? Może już pora ogarnąć w pracy kilka spraw żeby powitać satysfakcję jako nowego członka zespołu?
-

1,500.00zł
Masz już 40lat+, ale w wielu kwestiach czujesz się jak dwudziestoparolatką. Niepewna siebie, zawsze uważająca, że inni znają się lepiej, przepraszająca niemalże, że jesteś. Pora już dorosnąć, ale nie chodzi mi o bycie odpowiedzialną, bo odpowiedzialności akurat masz na swojej głowie aż nadto. Chodzi o dorośnięcie do… szczęścia! Aby od tej pory, druga połowa życia była dla Ciebie okazją do smakowania życia bez wyrzutów sumienia i niepotrzebnego dzielenia włosa na czworo
-

1,200.00zł
Koncepcja gry, inspirowana jest monomitem Josepha Campbella- mityczną wyprawą bohatera, archetypu od tysięcy lat obecnego i silnie zakorzenionego w naszej kulturze. Wyprawę mitycznego herosa w grze wykorzystano jako metaforę każdej podróży człowieka do wyznaczonego celu. Jako podróży przez własne życie z typowymi i powtarzalnymi etapami tej wyprawy jak : usłyszenie i podjęcie wyzwania, przekroczenie progu, samopoznanie, pokonywanie przeciwności/ wewnętrznych demonów, osiąganie celu i transformacja.
Jej głównym założeniem jest wsparcie graczy w wyznaczaniu i osiąganiu istotnych dla nich celów/ przechodzeniu transformacji/ zmiany. Ideą gry jest też wzmocnienie w graczu poczucia mocy, sprawczości oraz motywacji do działania.
-

499.00zł
Koncepcja gry, inspirowana jest monomitem Josepha Campbella- mityczną wyprawą bohatera, archetypu od tysięcy lat obecnego i silnie zakorzenionego w naszej kulturze. Wyprawę mitycznego herosa w grze wykorzystano jako metaforę każdej podróży człowieka do wyznaczonego celu. Jako podróży przez własne życie z typowymi i powtarzalnymi etapami tej wyprawy jak : usłyszenie i podjęcie wyzwania, przekroczenie progu, samopoznanie, pokonywanie przeciwności/ wewnętrznych demonów, osiąganie celu i transformacja.
Jej głównym założeniem jest wsparcie graczy w wyznaczaniu i osiąganiu istotnych dla nich celów/ przechodzeniu transformacji/ zmiany. Ideą gry jest też wzmocnienie w graczu poczucia mocy, sprawczości oraz motywacji do działania.
-

300.00zł
Jeśli masz sprawę niecierpiącą zwłoki, i potrzebujesz ją przegadać. Utknęłaś gdzieś i nie bardzo wiesz jak teraz działać. Potrzebujesz doraźnie nowej perspektywy. Chcesz jednorazowo zdefiniować swoje potrzeby. Lub może chcesz się przekonać czy pełny/który pakiet sesji jest dla Ciebie.
-

57.00zł
Jak przechytrzyć krytyka wewnętrznego- workbook pozwalający raz na zawsze rozprawić się w wewnętrznym głosem krytyka. Proste sposoby na pacyfikację a jednocześnie na zbudowanie pewności siebie przy podejmowaniu decyzji!
Prosty i przyjemny zestaw ćwiczeń na odbudowanie pewności siebie w starciu z Krytykiem Wewnętrznym!
40 stron, do pobrania i indywidulanej pracy.